Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-10, 22:45   #8
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Sesongdiskusjon] Juleavslutning for skolen - i kirken

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Mine går i kirken på skoleavslutningene inntil de ber om å få slippe selv. Jeg tar det ikke så nøye jeg. Jeg skulle dog ønske skolen gikk i synagogen og moskéen en gang iblant også. Jeg ville da også sendt dem med dit.

Tanken for min del er at de har godt av å ta seg en tur og se hva folk stuller og steller med der de har andre tradisjoner og overbevisninger enn det de ser hjemme også - så har de erfart litt når de skal tenke selv en vakker dag.

Om skolen hadde sendt et sånt brev så ville jeg nok sendt noe i retur om id og en intenst ønske om at ALLE deltar i den feiringen også.

Jeg er enig. Mine har faktisk vært i konfirmasjoner og navnefesteri regi av Humanetiskeforbundet, katolske konfirmasjoner og dåper. Det har vært positive opplevelser for de selv om det ikke er noe vi kunne praktisert selv. Har veldig lyst at de skulle fått oppleve flere religiøse og kulturelle skikker. Tanken min er den samme som SF sin,i tilegg til at jeg tror det er med å bidra positiv slik at de klarer å respektere at det er ok og tenke annerledes.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat