Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-10, 22:57   #41
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [Sesongdiskusjon] Juleavslutning for skolen - i kirken

Når det kommer til barnehagen, så er det stort sett en særdeles enkel affære å gi beskjed om man ikke ønsker at avkommet skal være med i kirken, da det som regel alltid er barn og voksne igjen i barnehagen som barnet kan være med.

Jeg er ateist, men synes forsåvidt at det er helt ok at Ungen drar i kirken på juleavslutning, all den tid julefeiringen er i bunn og grunn en religiøs affære. Og jeg er jo ikke akkurat den som sleper han med i kirken i tide og utide. Men jeg synes det er greit at det blir informert om på en skikkelig måte i forkant, samt at man har en reservasjons-mulighet.