Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-10, 21:31   #5
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Manglende kvalitetskontroll og manglende respons på kundeservice

Jeg ville bare bestilt nye kort et annet sted og tatt klagingen til Fotoknudsen med den tiden det tar. En får gjennom klager til slutt der. Siste gangen for noen år siden når jeg bestilte derfra opplevde jeg det samme. De ordnet opp, men julekortene ble romjulskort. Det hadde jeg aldri giddet og vente på.

Siste 3 årene har jeg brukt nfoto.no og der blir kortene akkurat som en ser dem i malene. Ikke noe kutting av noe slag annet enn det en justerer selv.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat