Sv: En litt annen adventskalender
Jeg har holdt på hver dag men ikke meldt fra i tråden. Rett og slett glemt av det, tråden har jo ligget død.
Hva er dette for noe tro?
Så mye fine folk som det er her inne så burde jo denne tråden vært kjempelang nå. Hm.
På onsdag lot jeg en gammel dame få lappen min på posten. Det var milevis med kø, fant ut at hun kunne få den så kunne jeg heller få en annen dag, litt tidligere på dagen. Det hastet ikke så fælt det jeg skulle.
I går hadde jeg en veldig selskapssyk venninne. Hun ville ha besøk, jeg hadde planlagt å bake kolakaker.
Jeg dro med meg ingrediensene opp til henne, skravlet, drakk kaffe og bakte kakene mine. Halvparten av kakene la jeg igjen til dem.
I dag har jeg handlet julegave og bursdagsgave til fadderbarnet vårt. Jeg gjør alltid det, men jeg handlet litt ekstra i dag, for å være ekstra snill.
I morgen blir det ingen gode gjerninger annet enn å glede familie og venner. Jeg har sagt ja til å være barnevakt så snuppa og svigersønn kan ta seg en shoppingtur til et stort senter noen mil unna her.
Ettermiddagen skal brukes til middag hos et vennepar så det blir nok ingen tur ut på meg i morgen.
Søndagen har jeg tatt på meg et foto oppdrag for ei venninne av snuppa. Hun vil ha ettårsbilder og julekortbilder. Jeg sa hun kunne få det gratis. 
Mandag er jeg tom. Må finne noe, jeg akter å følge opp denne herlige "kalenderen" hver eneste dag.