Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-10, 18:09   #42
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Laseroperasjon av øynene

Jeg er bare litt nærsynt (-1.25 og -1.75), men sliter med å kjøre bil om kvelden pluss lese tekst på tv osv. Øynene mine tåler ikke linser, og jeg hater å gå med briller, får skikkelig kjerringtryne, uansett hvor kule brillene er. Hørte med øyenlege her i USA om laser-operasjon kunne være noe for meg, og fikk beskjed om at det var det ikke. For når jeg ble alderslangsynt om noen år, så ville jeg se ok både på langt og kort hold plutselig, mens om jeg opererte bort nærsyntheten, ville jeg trenger briller for langsyntheten. Jeg håper det stemmer... Ellers er jo mitt største problem bilkjøring om kvelden, og jeg har jo forstått at akkurat det ikke blir noe bedre med laser uansett.

Så nå har jeg krøpet til korset og fått meg "kjørebriller". Sånne som blir solbriller når solen skinner. Pene er de ikke, men jeg ser i det minste hvor jeg kjører.