Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-07, 22:09   #33
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rengjøring av dyner

Vi vasker dyner i maskinen (vanlig str, 5 kg eller noe sånt??), og det skjer ofte siden ungene rett som det er både tisser og spyr. Helst det siste. Ungenes dyner er 140*200. Jeg synes de tar stor plass, men drister meg til å gjøre det, hva skal jeg ellers gjøre liksom? Moren min sier jeg IKKE bør gjøre det, for hun har ødelagt maskinen på den måten. Jeg ser at trommelen i maskinen sliter litt med omdreiningene når den tjukkeste dyna er inni.

Våre dyner (altså min og mannens) er 220 cm lange og i tillegg veldig fluffy. Dyre dyner. Jeg har enda ikke turt å ha dem i maskinen. Ikke for dynenes del, de tåler det, men for maskinens. Jeg har enda ikke vasket dem :ekkel:, men vi har ikke for vane å tisse eller spy i senga. Skitne blir de nok lell, så jeg får prøve å fri til svigermor, som har stor trommel i maskinen sin.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat