Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-07, 22:47   #12
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)

Jeg må innrømme at jeg synes bagatellisering og bortforklaring i sammenheng med at Frp er overrepresentert når det kommer til kriminelle handlinger er litt snodig. Frp er jo ganske åpne på sine egne kriminelle holdninger selv. Ta for eksempel Fjotten Sandberg som mistet lappen og fyllerøret på stortinget. Han har tidligere sagt noe slikt som at "Nå må politiet slutte å forfølge oss vanlige folk, med fartskontroller og tollkontroller osv." Han definerte på den måten seg og sine meningsfeller som kriminelle.

I tillegg har Frp gått klart ut og støttet overgripere og folk som er mistenkt for voldtekt. (Eksempelvis Fjotten Beavis Søviknes og flere andre Frp-politikere). Overgrep har av dagens Frp-leder (eller formann ) blitt omtalt som guttestreker. Det sier jo litt om hva slags forhold man har til kriminelle handlinger spør du meg.

For øvrig har Hagen ved flere anledninger (var det ikke gjennom flere år?) nektet å betale skatt, fordi skattesystemet ikke var utformet slik han ønsket. At han var uenig legitimerte selvsagt ulovligheter. (Jeg husker ikke detaljene rundt dette, har ikke boka jeg leste det i her nå.) Han har tillegg hoppet bukk over å registrere inntekter som er skattepliktige.

Når den øverste ledelsen i et parti har holdninger som dette, så er det ikke så overraskende at statistikk viser at Frp-velgerne gjennomfører flere kriminelle handlinger enn gjennomsnittet. De definerer seg jo selv, det er ikke noe Mim og andre sitter og kokkelerer med. Dette er heller ikke bare snakk om journalisters telleferdigheter, så vidt jeg har skjønt er dette kommet fram i undersøkelser statistisk. Det er så sjarmerende med Frp-folk som skriker opp over kriminelle innvandrere, når Frp-folk selv har en høyrere prosent kriminell aktivitet enn delen av befolkningen med innvandringsbakgrunn. Snakk om å kaste stein i glasshus.

Sist redigert av Irma : 21-02-07 kl 23:13.
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat