Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-10, 18:21   #2
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Staten betaler for skjønnhetsoperasjoner

Jeg er enig med deg i at det burde være mindre køer for å få nytt bryst etter kreftoperasjoner. Jeg er også enig med deg i at det ikke er alt i prioriteringsdebatten i helsevesenet som er like logisk, og at det sikkert finnes paradokser der man burde gå inn i.

Likevel synes jeg ikke det er greit å sette grupper opp mot hverandre på den måten. Dette er mennesker som sliter med soppinfeksjoner, sårdannelser og eksem grunnet overskudd av hud. Dette er ikke et ikke-problem man fint kan leve med i mange år uten problemer. Ja, grensene for å få det dekket er kanskje i visse tilfeller tøyd til det litt for romslige, men intensjonen med lovgivningen synes jeg er helt grei.