Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-10, 10:17   #7
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.213
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ett godt nytt år" El. "Et godt nytt år"

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Ett godt nytt år i 2011 blir smør på flesk altså ...

Enig. Som at det er merkelig å si "Jeg ønsker deg to gode dager på mandag og tirsdag", liksom. Bedre å si "Jeg ønsker deg gode dager på mandag og tirsdag" eller "Jeg ønsker deg en god mandag og en god tirsdag".

Hvis du har lyst til å formulere deg slik at du bare ytrer ønsker om året som kommer, synes jeg det ville være bedre å si "Jeg ønsker dere et riktig godt 2011", eller "Jeg håper 2011 blir et kjempefint år for dere" eller noe sånt.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat