Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-10, 14:44   #152
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.983
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kolakaker/Colakaker?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg laget stenger i dag og skal ALDRI gå over til runde kuler igjen, så her er jenta som kan innrømme sine feil.
Altså, de runde er gode de og, men stengene er jo mye seigere. Jeg har laget dem som stenger før, men hadde visst glemt ut forskjellen. Jeg laget to stenger av hele oppskriften og delte stengene i to etter å ha delt dem opp i stenger (for en setning, håper dere skjønner hva jeg mener). Da fikk jeg mindre kanter på kakene siden de ble skåret på midten. Utrolig seige og gode! Må lage en ladning til snart!



Jeg fant også ut at hvis jeg bare rett og slett laget et helt brett og skar de opp i passende biter etterpå ble de perfekte.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat