Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-10, 12:11   #17
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, støvet overtar!

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Hvorfor ikke?

Jeg bruker vaskbare tørrmopper, de fanger utrolige mengder med støv. Så er det bare å riste dem ute. Rusk og rask fanger de ikke, men det bare samler jeg i en haug med moppen, og feier det opp med kost og brett.

Problemet er løse tepper, de må jo støvsuges.

Jeg vet ikke, jeg er sikkert bare så vant til støvsugeren at jeg tror støvet og driten skal hoppe inn i tørrmoppen av seg selv.

Heldigvis har vi ingen tepper i huset. Bare oppe på barnerommene, de har hvert sitt teppe på rommet men det er ikke typiske støvsamletepper.