Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-10, 15:37   #99
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adventstakegalleri 2010

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg har god erfaring med lys fra IKEA. Både de store hvite kubbelysene jeg har som adventslys, og de store pakkene med hvite kronelys. Førstnevnte har vi brent i flere timer hver dag hele uka, og det lyset oppfører seg veldig pent. Renner ikke og spruter ikke.

Ikea-lysene har fått sparken her i gården.
Kubbelysene renner og brenner bort på null komma svisj, kronelysene renner utover hele bordet om man ikke følger med, og telysene varer i 2 timer toppen.
Jeg har kontrollbrent sistnevnte sammen med telys fra Nille, og de fra Nille varer omtrent dobbelt så lenge.

Kubbelys fra Plantasjen, derimot! Anbefales på det sterkeste!