Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-10, 22:59   #10
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Selskinnstøvletter/Nesna-lobber

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Du som har hatt de en stund, Lenam - holder de seg godt= Husker det var veldig gode sko som holdt og holdt da jeg var liten, men er kvaliteten den samme fortsatt?

Jeg sikler som bare det, og tror det blir Nesna ettersom den prisen er litt penere - i allefall for lommeboka denne vinteren. Klarer bare ikke bestemme meg for om jeg skal ha sorte eller røde ...eller grå!

Mine har holdt seg bra. Man må huske å merke dem med høyre og venstre. Det er nemlig ikke forskjell på dem når de er nye, men man tråkker dem forskjellig. Hvis man bruker dem om hverandre vil de nok etterhvert finne på å bli skeivtråkkede.

Jeg valgte mellom svart og grå, men syns kanskje svart såg "nettest" ut, om man nå kan kalle digre lobber for nette.

Syns de røde er kanonstilige, men jeg har knallrøde støvler. Fant ut at det var greit å være litt anonym for en gangs skyld.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat