Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-10, 12:27   #42
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne du kjørt taxi?

Jeg kunne ikke ha vært taxisjåfør. Jeg hadde klart taklet bilkjøringen og finne fram og sånt, men problemet er jo det at jeg har ikke gått på taxisjåførskolen hvor man lærer hvordan Ting Egentlig Er. Om man lurer på om hvordan man burde endre miljøpolitikken i Norge, bare spør en drosjesjåfør, h*n vet svaret. Spør om hva som er problemet med innvandringspolitikken, no problemo, drosjesjåføren vet svaret.

Jeg pleier alltid å spørre drosjesjåfører om sånne ting om de begynner å slå av en prat (holder de kjeft så er jeg lykkelig for det) og jeg har til dags dato aldri hørt en drosjesjåfør si "Dette vet jeg ikke noe om, det er utenfor mitt fagfelt". De kan alt! Virkelig! Og det kan ikke jeg. Så det hadde ikke gått.