Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-10, 12:32   #4
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruke nettbilder til fjas og moro på FP

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg tror muligens de har endret policy, for jeg startet også en tråd for lenge siden, som lignet veldig på dagens Finn-tråd. Den ble slettet av samme årsak som din.

Policyen er vel ikke endret, den har vel alltid vært at man går ut i fra at brukerene bedriver en stor del selvjustis på hva man syns er greit å legge ut. Forumledelsen har heller ikke slettet noen slike tråder etter det jeg kan huske, derimot har brukere selv slettet tråder etter at de har opplevd motbør på det de har lagt ut.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat