Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-10, 00:01   #9
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: [n00b] Søskenvogn?

Jeg har ikke peiling på vogner, men ville bare ile til og si at du må under ingen omstendigheter selge enkeltvogna! Tro meg, du vil ikke drasse rundt med søskenvogn uten at du , dvs når du må trille på begge.

Jeg har ikke brukt tvillingvogn til "vanlige" søsken (vær grei og ikke spør hva jeg definerer "uvanlige" søsken som), bare til tvillinger og har erfaring med TFK Twinner Twist Duo og Baby Jogger City Mini Double.

Førstnevnte er ok den altså, med mulighet for baby i (liiiiten) bag og storesøsken i vanlig sittedel og etterhvert begge i vanlig sittedel (der ryggen kan legges ned.) Den nye har separat kalesje og separate fotstøtter, det kan sikkert være kjekt med søsken med litt aldersforskjell. Bare være obs på at den består stort sett bare av glidelåser og trykknapper.

Skal du ha ei lett trille for to barn er Baby Jogger City Mini Double helt fantastisk og jeg rødprikker alle som påstår noe annet.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat