Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-10, 13:21   #7
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stiklestadspelet?

Det anbefales, og jeg syntes det var både spennende og litt kjedelig da jeg var der som barn (yngre enn ti). Hadde jeg fått bedre forståelse for handlingen og hva det var for slags type forestilling i forkant, hadde jeg garantert likt det bedre.

Og det går fint an å bo i Trondheim hvis man er obs på avstanden. Vær også obs på at man bør være ute i god tid, siden det bare er delvis nummererte plasser (man kjøper billett i en sone, mener jeg å huske), ha med piknikkurv og for all del stille med paraply.

Og etterpå kan man besøke Teofelia-familien, hvis de er hjemme.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat