Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-10, 12:40   #4
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: hva gir du DIN bestemor til jul?

Jeg har to bestemødre og mannen har en. To av dem får bøker, den tredje får noen fine skåler fra kremmerhuset, også får alle tre bilde av ettåringen.

Ellers pleier jeg nesten alltid å sette sammen kosepakker til dem med god kaffe, te, noen gode kopper, vin, sjokolade, pene lys og servietter, bøker, kryssordblad+penner etc. Alt ettersom hva jeg syns passer og om de har noen ønsker. I fjor fikk alle tre "Der ingen skulle tru at nokon kunne bu"-bok med masse vakre bilder fra tv-serien. Jeg har også gitt dem fotobøker med bilder fra hele Norge fra 1900 - vår tid.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat