Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-07, 16:12   #89
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Det burde ikke være en skam å innrømme at man stemmer FrP eller leser Se og Hør. I dag er det det, men likevel GJØR jo folk det. Ved å stemple folk øker bare trassen, og det er nettopp det FrP vinner på.

Jeg tror du har rett i dette. Jeg tror det er en del folk som stemmer Frp på trass. Og det er faktisk det jeg reagerer mest på. Jeg synes det er så ufattelig barnslig og lavmål å bruke sin demokratiske stemme for å trasse. Og hvem er det de trasser mot da? Arbeiderpartiet? Staten?

Mer generelt, og ikke som argument mot deg Bina, bare videre tanker:
Jeg må si at når jeg hører voksne folk sier at de stemmer på Frp fordi de er så "lei av Staten" eller fordi "det er synd på Carl I eller Eli" så får jeg lyst til å dra de etter øra bort til valgkampstanden til Frp og ikke slippe dem før de faktisk har skjønt hva det partiet står for.

Og når ufaglærte med inntekt på pittelitt/mnd sier at de stemmer Frp "fordi de skjønner hva Hagen sier" så er det for meg helt åpenbart at de ikke har gjort det. Frp ønsker å ta vare på rike mennesker, som kjøper mye vin og sprit, kjører bil og som tjener veldig godt. Ikke sånne som dem. Det er rørende at fattige mennesker tenker på de som er rike, men unødvendig, det er det.