Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-10, 14:12   #15
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gir man en kul lillebror og samboeren hans til jul?

Opprinnelig lagt inn av kristine, her.

Takk for tips. Har tenkt på konsertbilletter - men det blir jo alltid feil, jeg er ikke kul nok Har gått gjennom de artistene de har trykket "like" på på FB, men det er ingen som spiller i Norge. Blir gavekort på Bilettservice for kjedelig? Festivalpass blir litt for dyrt, hvertfall for to stykker. The Wire har de sett - de har lånt den av meg. De har ikke fancy telefoner så Wimp og Spotify utgår - jeg tror ikke de bruker PC som musikkspiller noe særlig.

Gavekort på beillettservice hadde i alle fall jeg blitt kjempeglad for, og høres ikke kjedelig ut

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat