Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-10, 16:39   #91
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?

Jeg er tilhenger av delt økonomi, kjenner jeg. Hvis hver betaler inn til en felles driftskonto slik at man lever godt av den og har til ferie og faste utgifter (inkl klær og utstyr til barn), så får man gjøre som man vil med det man har igjen på egen konto. Om man så kjøper traktor "til lek" (unnskyld, "brøyting") (som mannen) eller flybilletter "til nytte" (som tinkadott som tok studie et annet sted).

Om man har felles økonomi så synes jeg det er ille om ene parten bruker hundretusen på noe den andre ikke er enig i.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat