Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-10, 01:31   #5
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Trondheim] Hvor er det fint å bo?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Carrera: Hvordan er solforholdene der? Og har dere mye snø? Jeg har alltid tenkt at Stavset/Ugla/Nilsbyen/Granåsen er veldig snøfyllt, men det stemmer kanskje ikke? Skoler er Dalgård/Stavset og Byåsen?

Snø har vi ja, men akkurat her vi bor så er det ikke så ille. Verre når du kommer enda mer opp i høyden som Ugla og Nilsbyen.

Solforholdene varierer også veldig. Er jo mange hauger her oppe, men velger man rette siden av haugen, så er det sol i massevis. (i den grad trønderværet byr på sol da...)

Vi har sol fra tidlig morgen til sen kveld her vi bor.

Skoler er de tre du nevner ja. Dvs, Byåsen blir litt lengre ned enn oss. Og Ugla er ungdomsskolen som da dekker alle disse tre barneskolene.

Vi tilhører Dalgård, og vi er kjempefornøyde der. Hører også bare positive ting om Stavset. Byåsen kjenner jeg lite til, men vet at den er mye større enn de to andre.

Ser du nevner at mannen din skal jobbe på St. Olavs, og da kan jeg jo ta med at det går busser herfra og ned til byen, som kjører om St.Olavs. Riktignok ikke den korteste bussturen i byen, men man blir kjørt frem til døra. (for å ha tilgang til denne bussen så må man bo slik til at man har forlengelsen av Byåsveien, mellom Munkvoll og Stavset innen rekkevidde)

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat