Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-10, 18:09   #10
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal din kjære få til jul av deg?

Opprinnelig lagt inn av Nasse, her.

Vi gir ikke julegaver til hverandre, kun til huset. Vi spanderer heller noe ekstra til bursdagsgaver.

...hvilket går nesten ut på ett her, med en mann som har bursdag lille julaften.

I år skal Blåmann få en "ny" brukssykkel. Det er en gammel Kilimanjaro som min venninne har hatt i boden i mange år, og som hun var så snill å donere til meg. Jeg har den nå inne på service, og i gaven inngår også to piggdekk, lås og lykt. Alle syklene våre blir visst stjålet her i byen, så vi trenger noen gamle skræbber som forhåpentligvis ikke er så attraktive.

I tillegg får han Pondus bordkalender og et par tøffe mansjettknapper i sølv, utformet som sauer og kjøpt på Sugar Shop i Thereses gate. Mulig det blir årskort på den lokale fotballstadionen også.