Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-10, 22:10   #15
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Trondheim] Hvor er det fint å bo?

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Det med snøen er et rykte Byåsen har, og med stor rett enkelte steder. Men de områdene som er verst, er jo oppe i mot marka. Altså Ugla, Lian, Nilsbyen etc.
Kort sagt: På oversiden av Gamle Oslovei. Da er man på skyggesiden.

Når det kommer til dette med snø, så er jeg til tross for tidligere høst, senere vår og endel måking, glad jeg bor her. Her har vi VINTER, og ikke slaps og is og vått store deler av vinteren.

Tror ikke Byåsen er verre utsatt enn andre steder i byen hva sola angår. Kommer helt klart an på hvor man bor, men det gjelder jo over hele byen.

Jeg er kanskje litt farget av at når jeg sitter på verandaen min om sommeren, ser det ut som hele byåsen ligger i skygge. Og at noen på jobb som bytta side av byen sier at det var det de sleit mest med å venne seg til, at sola ble borte så tidlig på kvelden.