Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-07, 20:30   #9
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Så hensynsfullt av min venninne ....

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Oi! Den kunne jeg faktisk tenke meg å dra på. Men spørs om jeg har noen spreke venninner som vil bli med. Når jeg tenker meg om tror jeg faktisk ikke jeg har en eneste venninne som har hørt om Metallica en gang.

:shock: Hæ? Erru frekk? Eller har du avvenninnifisert meg siden i går. :hulk: Eller regnes jeg rett og slett ikke som sprek nok. Kan hende jeg ikke var like svart i håret som det du var, men jeg har da hørt nok Metallica løpet av mine tenåringsår. Ja vel, så er jeg en av de pinglene som liker "the Black Album" best, men man har da hørt de andre også. Men si meg, er ikke du på ferie på det aktuelle tidspunktet? For det er muligens jeg...

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat