Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-10, 19:26   #104
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg har ikke snøring på hva som er kult og hipt i noen deler av Oslo (eller ellers). Men at det er kjempeforskjell på påkledning på øst- og vestkanten, det kan jeg skrive under på. Jeg føler meg virkelig på en annen planet når jeg rusler på Frogner, for eksempel, eller bare bortover Bygdøy Allé, for den del - folk ser helt annerledes ut enn rundt Tøyen, der jeg bor. (Og det er ikke bare det at alle er blonde og nesten ingen har hijab eller niqab, altså. )

Må bare hive meg inn og si at de som ikke helt skjønner øst/vest greia i Oslo, kan bare ta en sightseeing på en av bussene som går mellom øst og vest - 21 bussen fra Frogner til Helsfyr feks - og studere menneskene underveis. Der er merkelig hvordan typene totalt forandrer seg slik omtrent halvveis.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat