Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-10, 23:43   #6
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Melk i Dronningsjokolade

Jeg vil gjerne tipse om Plamil sine sjokolader. Vi bruker denne på grunn av nøtteallergi, men den er også uten melk, gluten, den er vegansk og produsert under samvittighetsfulle forhold .
Tidligere fant jeg den på velassorterte dagligvareforretninger som f. eks Hypermarked, Spar Mat o.l, men nylig dukket den jaggu opp på den lokale prixen
Jeg bruker den naturell, til kaker, bakst og pynt. Jeg merker at man må være litt mer forsiktig med varmen ved smelting, men ellers funker den som bare det.
http://www.kinsarvik.no/VarevisningD...2&kat=56&grp=2

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat