Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-10, 16:18   #7
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøp av hvitevarer ved leilighetskjøp

Jeg hadde blitt rasende! Jeg hadde sikkert skrevet en iskald, lite hyggelig mail til selgerne om at de bør gjøre opp for seg umiddelbart. Gjør de ikke det, ville jeg gjort det klart at jeg har mistet all tillitt til dem, og jeg nå kom til å granske leiligheten med lupe. Er det så mye som et bittelite avvik i forhold til det som er opplyst meg i takst og av megler, ville jeg saksøke dem herfra og inn i evigheten. Hadde jeg hatt mistanke om at de hadde brukt svart arbeid noe sted i leiligheten, ville jeg skrevet til dem og sagt at jeg var redd for kvalitetet på dette arbeidet, og bedt dem dokumentere kvitteringer på alt. I motsatt fall ville jeg sagt at jeg føler jeg forpliktet til å si fra til skattemyndighetene om saken.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat