Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-10, 19:46   #7
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kattespørsmål - må vi avlive kranglefanten eller hva?

Min hunnkatt er litt lik, bortsett fra at hun ikke biter hardt, men hun er temmelig uforutsigbar og det er litt ekkelt. Hun burde antakelig hatt en kattevenn, men det tror jeg er for sent nå, hun er temmelig fiendtlig innstilt til andre puser. Jeg tenker at hun er slik (napper i beina f.eks), fordi vi ikke er flinke nok til å aktivisere henne. Når hun bare er inne krever det jo langt mer av oss. Hun går nemlig heller ikke ut om vinteren. Hun stikker imidlertid av til et fredelig rom dersom det kommer småbarn eller mange på besøk samtidig, det er hun ikke vant til, så da må hun på hvilerommet. Hun går aldri til uprovosert angrep på andre enn oss to som bor her til daglig, men jeg vet ikke om jeg hadde tort å stole på det dersom det kom baby i hus.

Jeg ville ha forsøkt mer aktivisering, og hvis katten fortsatt er like uforutsigbar - omplassering til voksne uten små barn.

(er du gravid? )

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat