Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-10, 10:21   #3
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Google baby - om surrogati

Nå har jeg ikke sett på dokumentaren, men jeg tenker for meg selv at kanskje hadde det vært bedre å åpne for surrogati i flere vestlige land, slik at de (for jeg tror de finnes) som kunne tenke seg å hjelpe andre å få barn på denne måten, faktisk får muligheten.

Så lenge det er mulig å benytte seg av surrogati og donor-egg og hva-har-du så kommer det til å være de som gjør det, på den ene eller andre måten. Er det da ikke bedre å legge til rette for det på best mulig måte, enn at det er "lettest" å gjøre det i den tredje verden?

Sier ikke at noe rundt denne problemstillingen er enkelt, på noen måte, men synes ikke at dagens situasjon er ideel heller.

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat