Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-10, 13:08   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haster - termokopper til 100-lappen

Her sitter jeg og føler meg helt i zen når jeg plutselig innser fakta. Jeg har samlet inn penger fra foreldrene i barnehagen for å kjøpe presang til de ansatte. Da er det kanskje på sin plass å faktisk kjøpe en presang også, kanskje?

Det er 7 ansatte. Jeg skal bruke ca 120 kroner pr pers. 4 av dem skal få termokopper. Hvor finner jeg det til den prisen? Jeg fant noen fine i går, men de kostet jo 250.

Hva skal de 3 andre ansatte få? (de fikk termokopper til sommeren) Det er snakk om en kvinnelig pedleder i slutten av 20-årene og to mannlige, svenske assistenter i begynnelsen av 20-årene.

All hjelp belønnes med prikk.