Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-10, 20:01   #4
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stå på slalom i -20 grader

Jeg har stått på slalom/telemark i 20 minus en gang, og selv om vi var veldig godt kledd ble det vel kaldt. Særlig i heisen og på toppen av fjellet der det blåste. Vi kjørte noen timer, men måtte inn i varmestua flere ganger. Dette var på Oppdal, der kan vinden være veldig, veldig sur.
Om jeg skulle tatt med barn i bakken i såpass kaldt vær hadde jeg iallefall ikke investert i noe dagskort og vært åpen for at man kunne gitt seg etter noen turer om det viste seg og bli i kaldeste laget.
Når det er sagt hadde jeg ikke dratt i bakken med barn i så mange kuldegrader, ikke hadde jeg dratt på langrennstur heller, men det er like mye fordi jeg ikke synes det er noe kjekt å være ute i sånn kulde.