Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-07, 10:52   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som bor i Sverige eller er der ofte?

OK, kjekt å vite! Jeg skal ta en titt. Kom til å tenke på at det jo er en viss fare for at det er ganske dyrt her, ref. mine erfaringer. Har du noen formening om sånn ca. hvor mye det bör koste? Jeg har tilgang på et par andre helsekostbutikker i närheten også, men det er en busstur unna, og jeg skal nok ikke dit för i neste uke.

Jeg har ikke så god greie på vitaminer, men har på fölelsen at jeg burde ta noen. Har lave jernlagre etter födselen og hiver i meg Floradix-tabletter, men de er kanskje ikke kraftige nok? Jeg har värt en del svimmel i det siste. Det höres ut som om du har greie på dette, Iset - vet du hva slags produkt som kan erstatte trankapsler?