Vis enkelt innlegg
Gammel 26-12-10, 02:51   #14
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Id foundation - "fair", "fairly light" eller "light"

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Hopper freidig inn i spørsmålsrekka her...:

Hvorfor vil noen ha rosa eller gul-toner?
Jeg er bleik men blir ofte og fort rød/rosa i huden, og om jeg skulle brukt foundation ville jeg gjerne skjult rødfargen. Hva bør jeg i såfall velge av fargenyanse da?

Selv om noen er bleike, og de fleste her har nordisk og "flat" hud, er det ingen som har helt lik hud.
Fairly light er en fin og jevn farge, men mange trenger å bruke enten gultonet eller rodstonet fot å jebne ut fargeflekker og dess like. Tar man litt pudder på håndbakken, vil fargen vise feil. Man bør prøve i ansiktet, og heller komme tilbake senere for å se om det var riktig for din hud.
Rosa- og gultoner blir ikke nødvendigvis røds er gule på enkelte hudtyper.

Selv har jeg fairly light, men skal bytte til en mørkere tone snart.