Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-06, 22:41   #18
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingrapport

Grattis med nye klær! Har også lyst til å se bilder Spesielt nysgjerrig på de gull- og sølvskoa!

Vi har også vært og shoppet litt i dag. Mest storebror som fikk langermede t-skjorter som han var nesten helt tom for etter å ha vokst veldig i sommer. Og så fikk ungene noen tynne bomullsluer som de absolutt skulle gå med og se skikkelig kult ut

Selv kjøpte jeg litt småtterier, sokker og undertøy på H&M, og så kunne jeg ikke la være å kjøpte litt garn nå som høsten har satt inn. Fant noen kule garnkombinasjoner i den nye blåfargen, så det blir spennende å se om det blir noe moro ut av det. Sånn halspuncho er jo tydeligvis den store slageren i høst på strikke- og heklefronten.

Men jeg prøver egentlig å ikke kjøpe så mye nå jeg da, for nå er det bare 3 uker til jeg er i New York og shopper

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat