Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-10, 17:43   #10
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forrett til reinstyrsteik

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Frisk mousse var et lurt forslag! Eller sorbet! Har du oppskriftsforslag også kanskje?

Hva hadde du lagd til forrett da, Nextlife?

En champagnemouseè kanskje? Frisk og god og passende både til hovedrett og dagen i seg selv
http://www.matogdrikke.no/content/view/47/26/
I tillegg til garnering med limeskall kan du jo ha noen friske røde bær lett henlengt på (jepp, jeg er besatt av røde bær ).

Sorbet av røde bær er velsig enkelt, jeg kjører frossen rips og bringebær i foodprosessor, sper med litt sukkerlake til passe konsistens og smaker til med syre (lime, sitron e.l). Noen ganger slenger jeg i en halvpisket eggehvite også, men det er ikke noe must. Setter i fryser og rører i massen hver time til den er helt frossen.

Forretten til mauser hørtes ut som et godt forslag til forrett, eventuelt den du selv foreslo, men med bare et hint av koriander.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat