Vis enkelt innlegg
Gammel 29-12-10, 10:17   #75
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Julegavesosiologi

Stort sett synes jeg gavene vi får er både fine og godt gjennomtenkte. Stort sett.
Stort sett gir vi gaver som er gjennomtenkte også. Men jeg må innrømme at jeg ikke alltid legger like mye energi i julegavene til svigerfamilien som til min egen familie. Det er noe med det å strikke og tove tøfler til alle sammen og så åpner man gavene fra dem på julaften og får en tidtaker for kjøkkenbruk som ikke fungerer, eller en parfyme og neglelakk (til meg) og gedigen nøkkelring (til han) som er... mer passe for... Jeg vet helt ærlig ikke hvem som ville brukt slikt.
Jeg prøver hvert år å legge omtanke bak gavene. I år fikk alle de voksne en julecd - jeg aner rett og slett ikke hva annet vi skulle gitt. Til neste år tenker jeg at jeg skal strikke skjerf til den siden av familien. Min side er en helt annen historie - der har vi dialog gjennom året og gavene vi veksler passer.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat