Vis enkelt innlegg
Gammel 29-12-10, 19:36   #27
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsmat, må det alltid være kalkun?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nam. Mannen min pleier å lage en fantastisk rett med scampi og pasta. Den er så enkel at det ikke høres så godt ut som det er, men jeg tror sjelden jeg har spist så mye som de gangene vi har hatt det. Han steker scampi med hvitløk og chili (fersk, rød), og tilsetter delte sukkererter på slutten. Han bruker endel olivenolje når han steker slik at det blir litt "vått". Så blandes det hele med nykokt tagliatelle og serveres med nystekte baguetter.

Jeg woker scampien først alene, så sammen med grønnsaker og kokte pastaskruer til slutt. Heller wok-saus over, og nyyyyter.