Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-07, 15:04   #1
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er det sportsbutikker som har de riktige størrelsene?

Et nytt innlegg om størrelser ja. Er til tider frustrerende disse størrelsene.
Jeg synes ikke jeg er så stor egentlig. Men størrelsene jeg må bruke tilsier at jeg er ganske stor.

Jeg bruker 30 og 31 tommer og 40 i den andre benevnelsen. Overdeler må jeg ofte ha 44-46.(På H&M feks,og L,ofte XL) Enda jeg ikke trekker så mye på overkroppen. Ikke bredskuldret, tynne armer og små pupper.
Skjønner meg egentlig ikke på størrelser.

Men så kjøpte jeg meg en jakke i en sportsbutikk. Der måtte jeg ha str 38 i damestr. Ble helt sjokkert. Er lenge siden jeg brukte str 38, lenge siden jeg kjøpte meg klær i sportsbutikk også.

Så da lurer jeg på om det er veldig store størrelser i sportsbutikkene, eller er det de som har riktige størrelser?

Er så trist at folk som er større enn meg ikke finner seg klær i vanlige butikker.
For jeg er ikke stor, helt normal faktisk.

Nå skal de finne ut hvor stor damene i spania er,og lage klær som passer.
Håper dette sprer seg til alle land.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat