Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-11, 11:29   #2
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker lest i 2011

Godt nytt leseår!

Jeg starter med å si litt om hva som var intensjonen med å starte disse årstrådene "Bøker lest", i håp om at det kommer nye deltagere til i 2011.

Dette er en tråd hvor man registrerer hvilke bøker man har lest, etter at de er ferdiglest. Kopier ditt forrige innlegg når du legger til nye bøker, enkelt og greit. Legg gjerne inn litt info om boka, og hvordan den falt i smak. Ved mer inngående informasjon, bruk sladd. Dette er ikke en diskusjonstråd, det er ikke en "bok på nattbordet-tråd" ei heller en konkurransetråd. Om du er av typen som leser to eller 200 bøker i løpet av år er du like velkommen. Jeg har hatt stor glede av å hente inspirasjon fra disse trådene. Her er de gamle trådene:

Her er tråden for 2009.

Her er tråden for 2010.

Hvis noen har satt seg noen lesemål 2011, så del det gjerne i tråden!

Jeg håper at en del av dere som deltar her har leseglade barn også! Isåfall er det fint om dere vil delta i den nye tråden jeg har opprettet: "Barnebøker lest i 2011".