Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-11, 23:35   #7
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

Blir med i år jeg

Januar
1. The Prestige - Har sett den før, men den var like god andre gangen selv om man visste hvordan den slutter.
2. The quiet earth - Postapokalyptisk New Zelandsk sci-fi drama anno 1985. Veldig artig film
3. Hancock - Superhelt som gjør alt feil når han hjelper mennesker i nød. Helt grei underholdning, og verdt alle 33 kronene jeg ga for filmen.
4. 12 rounds - Politi og røver, enkelt og greit. Ikke noe spektakulært.
5. Jenta som lekte med ilden - Lisbeth Salander er råkul, denne likte jeg, og gleder meg allerede til å se siste filmen i trilogien.
6. Luftslottet som sprengtes - Veldig god avslutning på Millennium-trilogien, klassisk krim blir jeg aldri lei.
7. The international - Helt grei thriller om korrupt bank, våpenhandel og hvitvasking av penger fra organisert kriminalitet. Dusinvare.

Sist redigert av Flubby : 15-01-11 kl 02:05.
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat