Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-11, 02:33   #10
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmer sett i 2011

Gullivers reiser med Jack Black. 3D. Artig for ungan og litt å fnise for for de voksne også.

Wall Street (2010). Ikke imponert. Begynte bra, men kokte ned til en kjærlighetshistorie hvor hele finanskrisen ble et ullent bakteppe. Kjedelig.

The American. Døll film med uendelige mengder løse tråder og umulig å forstå plottet. Clooney er pen å se på da, og noen pupper for mannen.

Inception. En film jeg nok bør se flere ganger for å bestemme meg for om jeg liker den eller ei. Kompliserte lag-på-lag historier om det å kunne tre inn i andres drømmer. Kjedelig var den ikke, men ganske tung.

Salt. Grei nok, men litt forutsigbar. Pluss at plottet hadde en del hull. Sånn midt på treet-film.

(Og så så vi Underdog for gang nr x med minstemann. I motsetning til foreldrene får han aldri nok av den. )

The other guys. Enda en grei nok film. Jeg er egentlig stor fan av Will Ferrell, men denne var ikke like morsom. Det er mulig at det skyldes at jeg så den alene - jeg liker ikke å se film alene.

Fred. The movie. Ungenes ønske. Definitivt en av de verste filmenen jeg har sett noen gang, noen sinne. En stk umorsom gutt med verdens mest irriterende stemme. Jadda. Alt man gjør for barna.

Knocked up. Ukuttet versjon. Mannen som kjøpte(!) fordi det var samme produser som Superbad, en film vi begge likte. Vel, vi likte ikke begge Knocked up. For det første: Hvorfor må alle filmer være så fordømt lange?? Hva er galt med å la en film vare halvannen time og ferdid med det? Særlig når den ikke er så god at det gjør noe. For det andre: skal det være en komedie så la det være det, og slutt med å forsøke å gjøre den tåredryppende.

The Town: Enda en lang film. Det var i grunnen en ganske grei film, selv om jeg ikke begriper hvordan de klarte å filme samme scenen to ganger, dvs samme dialogen. Sov de da de redigerte den sammen?? Men jeg synes denne også var for lang. Som vel betyr at jeg ikke syntes den var sååå god. Og at den ikke nødvendigvis fortjente de 7.8 stjernene som den fikk på IMdb.

Idiocracy: Jeg elsker filmen. Den er kanskje ikke en stor film sånn filmatisk og manusmessig. Men den er fantastisk likevel. Jeg ler meg fillete. Hver gang.

Sist redigert av Milfrid : 28-01-11 kl 01:51.
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat