Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-11, 11:42   #17
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Må skøyter slipes før første gangs bruk?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nei, det er ikke sånn med skøyter. De skal slipes når de er nye, før hver sesong, og gjerne noen ganger til, alt ettersom hvor mye de brukes. Jeg har aldri funnet ferdigslipte skøyter, og ville aldri stolt på at det var gjort godt nok uansett. Jeg tror butikkene går ut i fra at dette er noe *alle* vet, og dermed ikke noe de opplyser om.

Øh, ja man skal jo lære noe nytt hver dag.

Men, atte. Kan man få de slipt på sportsbutikken da altså? Hva koster dette da sånn omtrent.

Jeg sjønner nå hvorfor jeg var så skjelven da vi gikk på skøyter i fjor. Skøytene var jo ikke riktig preparert! Jeg får nok mye mer balanse og kan ta piruetter å sånn når jeg får fikset dem.