Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-11, 12:29   #18
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke strikkepinner er det jeg skal ha?

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Sikkert en grunn for at de ikke finnes i tynnere utgaver ja. Får man supplert knekte eksemplarer i Norge eller er det greiest å bestille dem også fra utlandet?

De selges i Norge, men jeg bestiller bare ekstra fra Get knitted i ny og ne. Jeg har akkurat sendt inn en bestilling på ekstra 80 og 100 cm kabler og ekstra 2.5 pinner. Suppleringer er det ikke noe problem å holde under tollgrensen

Grunnen til at de utskiftbare ikke finnes i tynnere utgaver er at de blir for små til å skru inn i kablene. De finnes i faste pinner.

Forresten, hvis du ikke strikker strømper med magic loop er strømpepinnesettet ganske fint.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat