Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-07, 19:59   #279
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)

Opprinnelig lagt inn av BitterKjerring, her.

Nei, overhodet ikke. Men jeg er ganske sikker på at de er de eneste som har bomma så grovt og som fortsatt ikke tar hintet og går!!!

De fleste eller alle partier kommer med valgflesk, å tro blindt på det tviler jeg på at så mange gjør.
Partier som er i en sammarbeidsregjering kan ikke få gjennomført alt det de ønsker, det gjelder SV på lik linje som Høyre f.eks.
Nå er sikkert jeg på jodet etter din mening, men hvilket løfte/løfter er det de har kommet med som er bommet så grovt på at de bør gå?
Frukt og grønt på skolene har blitt subsidiert i allefall, og etter hva jeg har sett på mine unger så er frukten av bedre kvalitet nå, for jeg får ikke halvparten md hjem. (etter første året på skolen likte ikke mellomste noe frukt lengre omtrent)
Full barnehagedekning?
Etter hva jeg har fått inntrykk av så er i allefall barnehageutbygnngen på full fart fremover. Men her kommer også kommunene inn i bildet.
Norge og Nato?
De sier jo at de helst ikke vil ha noen norske soldater i Irak, men de har i følge Soria Moria erklæringen gått med på soldater i regi av FN og det har de også.
Dette var noen punkter og ingen av de er i mine øyne grove løftebrudd.
Så håper derfor du kan gi noen konkrete eksempler på grove løftebudd.