Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-11, 11:17   #7
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Huset er så nakent

Vi tok jula på 1nyttårsdag,da hadde jule vært her siden 13-15 des og juletreet siden 20 des. Med at jeg er som en 90 åring for tiden så tok mann det mens han hadde fri

Jeg har bestilt lilla panelgardiner til stua ,bestilte de i november men de kommer vist først nå i januar. Men uansett jeg elsker rødt og lilla så jeg blir å henge de opp når jeg får de.
Skulle ha hatt puter til sofa som passer til(sofa og gardiner), sofaen er gråmelert stoff sofa. Hvilken farge på puter kan man ha da?
Hadde noe "plysh" puter der før i lyse brun men de har ungene tatt inn i skinnsofa på tv stua.

Må vel kanskje bytte lysfat det er rødt nå med lilla advents kubelys på, har brent de i hele desember men de var tung brente.
Er det sølvfat som er "in" nå?
Hvilken farge på lys da når jeg får lilla gardiner?
Har mellom blå gardiner nå.