Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-11, 11:34   #11
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Huset er så nakent

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

...Jeg har bestilt lilla panelgardiner til stua ,bestilte de i november men de kommer vist først nå i januar. Men uansett jeg elsker rødt og lilla så jeg blir å henge de opp når jeg får de.
Skulle ha hatt puter til sofa som passer til(sofa og gardiner), sofaen er gråmelert stoff sofa. Hvilken farge på puter kan man ha da?
Hadde noe "plysh" puter der før i lyse brun men de har ungene tatt inn i skinnsofa på tv stua.

Må vel kanskje bytte lysfat det er rødt nå med lilla advents kubelys på, har brent de i hele desember men de var tung brente.
Er det sølvfat som er "in" nå?
Hvilken farge på lys da når jeg får lilla gardiner?
Har mellom blå gardiner nå.

Lilla
Ville hatt puter i enten: sølv/lilla/hvit/natur/mosegrønt/sort? Ikke alle fargene på engang da Feks 4 ensfargede puter, - i 2 farger. Eller 2 med mønster og 2 helfarget? Lilla og grått passer til mye!
Lys på sølvfat i grått eller natur/hvitt feks? Spørs hvilke puter du velger

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat