Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-11, 09:46   #32
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.819
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tjorven lærer lavkarbo

Hurra for Albertine! Veldig god bruksanvisning.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Planen er egentlig ikke å være i ketose, men å leve på moderat lavkarbo. Eller funker ikke dette?

Det er stor, stor forskjell på moderat lavkarbo og ketose (som du vet). I min bok passer ketose for dem som har mye å gå ned og som gjør det i tett samarbeid med lege. Du er ikke der, for deg passer moderat lavkarbo bedre (etter min mening, da. ). Og om det virker? Jeg har gått ned 15 kg siden vi traff hverandre i begynnelsen av juli.

Til frokost spiser jeg ofte middagsrester. Jeg elsker også hjertesalat, så det går alltid endel blader fra den ned. Egg har jeg blitt lei av (omsider, ifølge familien ), men det regner jeg med bare er en periode. Jeg har stekt omelett på morgenkvisten som jeg har hatt med til lunsj på jobb. Eggerøre og kokt egg holder seg også bra, synes jeg, men det er et must med kjøleskapmulighet på jobb.

Husk også at det er lov å prøve seg frem. Man reagerer jo ofte forskjellig på matvarer, det er en overgangsperiode. Ingen krise hvis du ikke er 100% tro mot lavkarbo-filosofien i begynnelsen, det vil justere seg etterhvert.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat