Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-11, 16:50   #26
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Avsporing: Er du avhengig av nesespray?

Jeg har vært avhengig. I over 18 år. Brukte nesespray minst 5 ganger i døgnet i disse årene. Jeg ble helt gal om jeg ikke hadde med nesespray i selskap eller om jeg bare skulle ut en tur. Jeg ble rett og slett mannevond! På dentiden kunne vi bare kjøpe dem på apoteket, så det var stengt om søndager osv. Jeg kastet ikke noen av beholderne før jeg var helt vendt av med dem for noen år siden, og jeg hadde MANGE! Jeg beholdt dem fordi det var alltid en dråpe igjen, og ved nør hadde jeg lært meg en metode å åpne dem og samle sammen de siste dråpene, slik at jeg kom meg igjennom dagen. Det var en fryktelig tid, og er så glad jeg ikke bruker dem mer. Faktisk ikke når jeg er forkjølet heller. Tørr bare ikke...

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat