Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-11, 08:59   #4
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ringe, ringe, ringe...

Det hjalp å skrive av litt frustrasjon. Da kom jeg inn i køen iallfall. For hver 2.ringetone kommer følgende beskjed: "De er nå kommet til x legesenter, vennligst vent. Hvis de vil unngå kø kan de gå inn på vår hjemmeside dobbeltw, dobbeltw, dobbeltw.....da slipper du kø." Streng stemme.

Så kom jeg gjennom. Jeg har selv legetime idag. Bestilte via hjemmesiden, fikk sms om timen. Det gjelder de små idag, forkjøla som ikke har gått over, blitt tette i steden. Jeg fortalte om timen jeg hadde. Nei, det kunne ikke stemme, min fastlege hadde telefontid da. Det viser seg jeg har fått time til en annen enn fastlegen, trodde det helst bare ble gjort ved akutte ting. Jaja, om jeg kunne ta med de små da? Eh...ja, jeg må nok det uansett....